Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Дар’ївська територіальна громада

04.09.2024 12:36

Як можна знятися з реєстрації місця проживання: пояснення ЦНАП

73ef43d6-bde6-4668-8fe9-82bc415a7bbb.png

У ЦНАПах України надають понад 450 послуг, що спрощує взаємодію людей із різними державними установами. Так можна знятися із реєстрації місця проживання, що стало актуальним під час війни.

 

Як знятися з реєстрації місця проживання у ЦНАП

Знятися з реєстрації місця проживання можна кількома способами

  • особисто;
  • за допомогою уповноваженої особи;
  • через законного представника;
  • або онлайн.

При особистому зверненні до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) треба взяти із собою необхідні документи:

  • паспорт;
  • свідоцтво про народження (для дитини до 14 років);
  • податковий номер;
  • якщо дієте через уповноважену особу, вона повинна мати документ, що підтверджує її повноваження;
  • військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
  • документ про сплату адміністративного збору (45,42 грн).

"Діти до 14 років знімаються з реєстрації місця проживання виключно за заявою одного з батьків або законного представника", - зазначає вона.

Послуга надається в день отримання документів від ЦНАП.

"Після цього ваші дані про зняття з реєстрації будуть внесені до реєстру громади та передані до відповідних державних органів. Ви будете зняті з реєстрації місця проживання, а за потреби можете замовити витяг про реєстрацію місця проживання".

Як знятися з реєстрації місця проживання онлайн

Також це можна зробити через портал "Дія". Ця онлайн-послуга доступна лише для невійськовозобов'язаних осіб.

Алгоритм дій буде такий:

  1. Перейдіть на сайт "Дія" і натисніть "Подати заяву".
  2. Зареєструйтесь або авторизуйтесь за допомогою електронного підпису.
  3. Перевірте свої особисті дані в кабінеті громадянина і оновіть їх, якщо потрібно.
  4. Заповніть онлайн-форму заяви для отримання послуги.
  5. Сплатіть адміністративний збір.
  6. Підпишіть заяву за допомогою кваліфікованого електронного підпису або Дія.Підпис.
  7. Очікуйте результат розгляду заяви реєстратором.