04.09.2024 12:36
Як можна знятися з реєстрації місця проживання: пояснення ЦНАП
У ЦНАПах України надають понад 450 послуг, що спрощує взаємодію людей із різними державними установами. Так можна знятися із реєстрації місця проживання, що стало актуальним під час війни.
Як знятися з реєстрації місця проживання у ЦНАП
Знятися з реєстрації місця проживання можна кількома способами
- особисто;
- за допомогою уповноваженої особи;
- через законного представника;
- або онлайн.
При особистому зверненні до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) треба взяти із собою необхідні документи:
- паспорт;
- свідоцтво про народження (для дитини до 14 років);
- податковий номер;
- якщо дієте через уповноважену особу, вона повинна мати документ, що підтверджує її повноваження;
- військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
- документ про сплату адміністративного збору (45,42 грн).
"Діти до 14 років знімаються з реєстрації місця проживання виключно за заявою одного з батьків або законного представника", - зазначає вона.
Послуга надається в день отримання документів від ЦНАП.
"Після цього ваші дані про зняття з реєстрації будуть внесені до реєстру громади та передані до відповідних державних органів. Ви будете зняті з реєстрації місця проживання, а за потреби можете замовити витяг про реєстрацію місця проживання".
Як знятися з реєстрації місця проживання онлайн
Також це можна зробити через портал "Дія". Ця онлайн-послуга доступна лише для невійськовозобов'язаних осіб.
Алгоритм дій буде такий:
- Перейдіть на сайт "Дія" і натисніть "Подати заяву".
- Зареєструйтесь або авторизуйтесь за допомогою електронного підпису.
- Перевірте свої особисті дані в кабінеті громадянина і оновіть їх, якщо потрібно.
- Заповніть онлайн-форму заяви для отримання послуги.
- Сплатіть адміністративний збір.
- Підпишіть заяву за допомогою кваліфікованого електронного підпису або Дія.Підпис.
- Очікуйте результат розгляду заяви реєстратором.